Alla inlägg under april 2009

Av Hanna Nordlund - 23 april 2009 20:47




Orkar inte skriva nåt idag, har hänt en hel drös med grejer på senaste tiden men orka gå igenom, inte nu iaf =P

Sitter hos Jon för tillfälle, tar nån öl, tittar på "så ska det låta" & softar lite! =)


Nu är bäbbarna 5 veckor...... Pompomtadaaa... PICTURES!! ;)


Kiss!


Av Hanna Nordlund - 11 april 2009 16:01



Ja idag är valparna fyra små veckor & det är full rulle kan ja säga =)

Bilderna kommer här!


Pözz!

Av Hanna Nordlund - 4 april 2009 11:47





Jag tycker inte om att mina pengar är slut på mobilen!

Jag tycker heller inte om att jag mår illa i magen efter frukosten!

Bla bla..



Nu har valparna blivit tre veckor, guu vad fort det går!

Idag har dom fått sin första miniportion med köttfärs & det slank ner galant må ni tro ;)

Dom skuttar & leker i ett kör nu, så nu är det slut på friden, hehe!

Keela börjar bli riktigt less på dom, dom har ju så vassa tänder & klor, så det syns på henne när dom "snuttar" att hon plågas, stackars lillgumman!

Men nu underlättar det ju rätt mkt för henne när dom har börjat fått färs av oss & så.


Ska ta nya bilder på dom idag.

Har fortfarande inte engagerat mig i att lägga ut fler bilder på valparna här på bloggen än, men jag ska göra det.


Ikväll ska Natta & Berglund komma över & hälsa på =)

Så det blir väl en brasa, nå spel & någe gott att tugga på kanske ;)

Trevligt, trevligt!


Nu ska ja gå & titta till mina söta fotomodeller! HIh!


Adioz!

Ovido - Quiz & Flashcards