Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

Ljuva torsdag!

Av Hanna Nordlund - 28 juni 2012 07:13

Godermorrrgon! vilken strrrrålande dag! Va ? Är det inte fantastiskt ?!


Detta står på menyn:


 


Blir mysigt det här!



Igår tittade jag och älskling på "den sista neandertalaren".

Den var okej, rätt charmig berättelse. Den kändes lite B ifrån början, men den hade trots allt ett bra budskap.

Sen var det ju mysigt att få bara gona ner sig med älskling och kika film  =)

Var lite småroligt då dom mest sa "ao" och "oa" genom hela filmen, haha. Vi skrattade ganska mycket..


 


Nä, nu återgår jag till mitt.

Trevlig förmiddag!

 
 
madde

madde

28 juni 2012 12:24

de va ju den sämsta film jag sett!! men du är ju som du är! haha

http://madeleinehaden.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nordlund - 26 oktober 2012 21:16


Ja hörni. Jag är lite rund om fossingarna jag, det erkänner jag. Men dessa ord kommer från en annan liten dag av funderingar.     Vad går livet ut på egenligen? Vad vill vi få ut av våran korta stund på jorden? Vad vill vi uppnå? Vad är v...

Av Hanna Nordlund - 22 augusti 2012 16:08


Saknar vinden som stryker mitt hår. Saknar att vara kär. Saknar vågorna som kluckar mot båten och båtens brummande ljud. Jag saknar ditt skratt. Jag saknar solnedgångarna vi såg på tillsammans. Saknar ljudet av havet och måsarnas skrik. Sakna...

Av Hanna Nordlund - 16 augusti 2012 20:57


  Idag lämnade min katt denna vackra värld för en ännu vackrare värld. Han dog i mina armar..                ...

Av Hanna Nordlund - 4 augusti 2012 21:21

Bara lyssna... Så himla vackert. Det finns så mycket ondska i världen. Bara lyssna och känn era hjärtan bli varma. Ångra, förlåta och glömma. Lära av sina misstag, gå vidare och göra bättre..     ...

Ovido - Quiz & Flashcards