Alla inlägg under juni 2012

Av Hanna Nordlund - 28 juni 2012 11:24

Den där filmen var nog en av dom sämsta jag sett..

Helt värdelös, och den gav bara ångest, depp och bit på naglarna. Hua!

Nä, jag tror jag ska hålla mig till komedier och romantik hädanefter!


Snart kommer El Maco och piggar upp =)

Jag börjar bli hungrig som ett troll, men El Maco, stackarn, har varit hos tandläkaren och dragit en tand så vi får se hur vi ska lösa matbiten, satt säga.


Hane hörs hajj.


 

Av Hanna Nordlund - 28 juni 2012 07:13

Godermorrrgon! vilken strrrrålande dag! Va ? Är det inte fantastiskt ?!


Detta står på menyn:


 


Blir mysigt det här!



Igår tittade jag och älskling på "den sista neandertalaren".

Den var okej, rätt charmig berättelse. Den kändes lite B ifrån början, men den hade trots allt ett bra budskap.

Sen var det ju mysigt att få bara gona ner sig med älskling och kika film  =)

Var lite småroligt då dom mest sa "ao" och "oa" genom hela filmen, haha. Vi skrattade ganska mycket..


 


Nä, nu återgår jag till mitt.

Trevlig förmiddag!

Av Hanna Nordlund - 28 juni 2012 01:18

Ja, natten är ung, eller?

Hmm, dygnet är vänt. Bak och fram, hittan och dittan tror jag..

Inte brau. Imorgon blir det upp när tuppen gal.. Eller när älskling och Kimo är och slaffsar i mitt ansikte :D

Mysigt det. Jag har sagt till älskling att han ska putta mig ur sängen imorrnbitti, eller hälla en hink kallvatten över mig.

Så, får väl si vilken metod han använder sig av.


Idag har jag umgåtts med fina Emma och en skabbig liten myra. Det blev kaffe och skitsnack. Härligt!

Tog även en sväng till Emma på kvällskvisten efter jag slutat jobbet.

Vi tänkte nämligen boka in en liten tjejträff med bunstagangsters-medlemmarna nåt framöver.

Mirelle, push the green button next time ;)



Madeleine Hådén, jag har inte glömt bort dig.

Dä löve ja're =)



  


Hur kan man glömme däjj då? Å hur kan man glömme den häran bilden?

Madeleine, du sitt fastklistrad i mitt hövve, lika fastklistrad som den häran huvudbon'an PÅ mitt hövve. Den va fan inte lätt att få av!

 

 


Sov sött allesammans!

Av Hanna Nordlund - 27 juni 2012 11:42

Det är livet på en pinne det =)

Sitter och njuter av ljuv countrymusik och mår gott. Ska strax slå igång en panna kaffe, sen kommer myran över en sväng.

Ösch, jag sov för länge idag. Jag får sån ångest. Hela dagen är ju borta. Det är inte värt det. Dessutom blir jag piggare om jag sover färre timmar. Dumt.

Ne, nu ska jag sluta och gnöla som min kloke vän sa :)

Nu gör vi den här dagen gott folk!


****


Här är två av mina bästaste. Mina barndomskamrater. Ni är så fina! :)

 

       


  

Av Hanna Nordlund - 25 juni 2012 23:16

Midsommarhelgen har varit bra.

Fredag, skatan, prästviken, Linus, stoj och tok. Lördag, skatan, båtåk, cafét, trutan med ett helt gäng folk, alla övernattade vid bryggan i båtarna, mysigt! Söndag, förmiddags-surr på bryggan, städning, båtåk, käk, öl och gitarr på borga med älskling, Stefan och Carina,  och slutligen trutan.

Måndag, pigg och fresch, upp klocka fem, hem och dusche och iväg på jobbet klocka sju.

Hej Å hå, vilken helg!

Jag älskar att vara på havet i Viktor med min älskade! Det bästa som finns.




Min goa mamma kom förbi med en midsommarkrans till mig.

Min fina mamma :)


     



Av Hanna Nordlund - 21 juni 2012 21:14

Kvällen är kommen och nu ska det packas och donas inför morgondagen!

Och morgondagen bjuder först på jobb 7-17 och sen blir det lite festligheter ute i skatan hos min käre vän Linus, och efter det bär det av mot bästaste Truthällan.


Det ser vi framemot!


 

Av Hanna Nordlund - 20 juni 2012 15:03

Den nya TNE-tischan fick sig en omgång.

Klippte till i kragen litt.

Mycket bättre.


   


Ovido - Quiz & Flashcards