Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

Morsning korsning

Av Hanna Nordlund - 26 oktober 2012 21:16

Ja hörni. Jag är lite rund om fossingarna jag, det erkänner jag. Men dessa ord kommer från en annan liten dag av funderingar.



Vad går livet ut på egenligen?

Vad vill vi få ut av våran korta stund på jorden?

Vad vill vi uppnå?

Vad är viktigt för just dig?

Vem är du? Vem är jag?

Vissa stormar fram och hinner inte stanna och känna efter..

Ibland känns livet tungt och orättvist.

Man håller hoppet uppe och njuter av det lilla i vardagen.

Livet är kort.

Njut av varandra. Njut av livet.

Gör det du vill. Uppskatta det du har. Glöm aldrig det du har.

Glöm aldrig dig själv. LEV.



Trevlig fredagnatt! Ta det lugnt med spriten ;)


 

 
 
Ingen bild

Brandon

18 juni 2014 00:26

Jäklar vad bra du skriver :)

Hanna Nordlund

28 augusti 2014 01:13

Tack Brandon! Hoppas allt är bra med dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nordlund - 22 augusti 2012 16:08


Saknar vinden som stryker mitt hår. Saknar att vara kär. Saknar vågorna som kluckar mot båten och båtens brummande ljud. Jag saknar ditt skratt. Jag saknar solnedgångarna vi såg på tillsammans. Saknar ljudet av havet och måsarnas skrik. Sakna...

Av Hanna Nordlund - 16 augusti 2012 20:57


  Idag lämnade min katt denna vackra värld för en ännu vackrare värld. Han dog i mina armar..                ...

Av Hanna Nordlund - 4 augusti 2012 21:21

Bara lyssna... Så himla vackert. Det finns så mycket ondska i världen. Bara lyssna och känn era hjärtan bli varma. Ångra, förlåta och glömma. Lära av sina misstag, gå vidare och göra bättre..     ...

Av Hanna Nordlund - 4 augusti 2012 20:27


Regnet bara öser och vräker och öser. Åskan går. Samma idag som igår. Men jag tycker bara att det är mysigt! Dagen har bestått av mestadels jobb, sen på eftermiddags-kvällskvisten lite grillning, ost och kex hos mor och far med våra fyrbenta vänner...

Ovido - Quiz & Flashcards