Direktlänk till inlägg 3 juli 2012

Pension

Av Hanna Nordlund - 3 juli 2012 06:57

Ja, min dator är påväg att gå i pension. Typiskt. Precis vad jag behöver nu.

Här är gårdagens senaste inlägg.


Madde var här på besök. Vi käkade tacofrukost, solade och drack kaffe. Lite senare kom även Micke på en kopp. Och han lurade jag på en diskbänk i samma veva. Skönt, då slapp man ha den stående ute i carporten.


Bjuppar på några pics.


 

 

       





How do you dingelidong ?


Trevlig dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nordlund - 26 oktober 2012 21:16


Ja hörni. Jag är lite rund om fossingarna jag, det erkänner jag. Men dessa ord kommer från en annan liten dag av funderingar.     Vad går livet ut på egenligen? Vad vill vi få ut av våran korta stund på jorden? Vad vill vi uppnå? Vad är v...

Av Hanna Nordlund - 22 augusti 2012 16:08


Saknar vinden som stryker mitt hår. Saknar att vara kär. Saknar vågorna som kluckar mot båten och båtens brummande ljud. Jag saknar ditt skratt. Jag saknar solnedgångarna vi såg på tillsammans. Saknar ljudet av havet och måsarnas skrik. Sakna...

Av Hanna Nordlund - 16 augusti 2012 20:57


  Idag lämnade min katt denna vackra värld för en ännu vackrare värld. Han dog i mina armar..                ...

Av Hanna Nordlund - 4 augusti 2012 21:21

Bara lyssna... Så himla vackert. Det finns så mycket ondska i världen. Bara lyssna och känn era hjärtan bli varma. Ångra, förlåta och glömma. Lära av sina misstag, gå vidare och göra bättre..     ...

Ovido - Quiz & Flashcards