Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Onsdag

Av Hanna Nordlund - 27 januari 2010 21:37

Hej hopp och skutt !

Idag har minsann hela antarktis kommit på besök tro jag bestämt. Wow, vad mycket snö !

Ser ut som ett vinterparadis här ute nu. Var ut på sjön tidigare med vopparna och guu vad vackert det var ute ! Alldels vitt överallt. Och bara pudersnö. Vi skuttade glatt omkring, busade och hade oss. Mys.


Fast och andra sidan så kan jag tänka mig att många andra inte ser lika ljust på det som jag ;p

Det var inte ens plogat här på storvägen idag. Tror dom har tagit tag i de nu, typ efter fyra.. Ja det lär nog har kommit många grodor hoppandes ur folks munnar idag. Haha.


Undrar om min mobil kommit fram från sitt gömställe (?)


Idag for Apache och Maja till katthimlen. Hoppas ni skuttar och har det gott däruppe mina små vänner..   


Ciao!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nordlund - 26 oktober 2012 21:16


Ja hörni. Jag är lite rund om fossingarna jag, det erkänner jag. Men dessa ord kommer från en annan liten dag av funderingar.     Vad går livet ut på egenligen? Vad vill vi få ut av våran korta stund på jorden? Vad vill vi uppnå? Vad är v...

Av Hanna Nordlund - 22 augusti 2012 16:08


Saknar vinden som stryker mitt hår. Saknar att vara kär. Saknar vågorna som kluckar mot båten och båtens brummande ljud. Jag saknar ditt skratt. Jag saknar solnedgångarna vi såg på tillsammans. Saknar ljudet av havet och måsarnas skrik. Sakna...

Av Hanna Nordlund - 16 augusti 2012 20:57


  Idag lämnade min katt denna vackra värld för en ännu vackrare värld. Han dog i mina armar..                ...

Av Hanna Nordlund - 4 augusti 2012 21:21

Bara lyssna... Så himla vackert. Det finns så mycket ondska i världen. Bara lyssna och känn era hjärtan bli varma. Ångra, förlåta och glömma. Lära av sina misstag, gå vidare och göra bättre..     ...

Ovido - Quiz & Flashcards