Alla inlägg under februari 2010

Av Hanna Nordlund - 7 februari 2010 14:40


"szzwweiiiszccsszzher....... tårta" (?)

 

............................

 

: Sa du Olof ?

: Ne

: Han hatar när man säger det med F på slutet.

 

" han känner kanske i atmosfären sen när han kommer hem att någon har sagt Olof "

 

..............

 

Mirelle: Var det kyligt ute Hasse ?

Han hörde inte.

 

Jag och Mirelle: Han kanske känner att det ligger en fråga i atmosfären och väntar på honom..

 

Pappa kommer in, vi tittar, pappa tittar tillbaka.

 

Vi: Känner du inte ?

 

Pappa: Vadå ?

 

Vi: Att det ligger en fråga i atmosfären.

 

Pappa: När jag ska gå och sova ??

 

(Skratt)

 

............................

 

 

Av Hanna Nordlund - 4 februari 2010 19:11

Ho ho !

Hujedamej, vilken dag asså. Gode gud vad det snöar och blåser. Vansinne. Men kul ! Haha.

Guu vad jag skrattade tidigare idag. Jag mor och far skulle åka till kvissle, det var inte helt plogat på vägen, men såg inte så jättefarligt ut, så vi hoppa in i bilen och när vi skulle köra upp för lillbacken så... ja, kom vi inte upp helt enkelt. Så då fick vi rulla ner igen och i den vevan så körde vi fast. Så himla mkt snö så pappa såg nästan ingenting. Och sen fick mamma och jag gå ut och försöka putta bilen, men det gick inge bra alls, haha.

Så det var bara att gå upp på gårn och hämta spadarna och börja skotta. Och pappa var så arg.

Han svor jävlar annamma. Och jag bara skratta och tyckte att det var väl inget att bli så upprörd över, det löser sig ju på ett eller annat sätt. "Det här är inget att skratta åt" sa han till mig ! Hahahahaha. Ja ni kan ju tänka er vad roligt jag hade, hih. Stackars lilla pappa. Han är så söt.

Ja iaf, sen kom vi äntligen därifrån och då skulle pappa minsann inte ge sig. Vi provade att åka upp fyra gånger och på den fjärde kom vi äntligen upp.

Sen hann vi bara till Råna, då sa mamma att hon hade glömt plånboken och att vi måste åka tillbaka. Men det fatta vi ju allihopa att det var ett skämt, men det var roligt iaf just för att pappa var så irriterad redan. Haha. Elaka vi är. 


Jag och Mirk i sommras på cruisingen i stan.














Ovido - Quiz & Flashcards