Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Hanna Nordlund - 24 mars 2010 14:15

Min lilla vän, vad jag har saknat dig ! :)

Hoppas allt kan bli som förr nu igen. Jag hade så himla kul med dig.

Du och jag och våra äventyr.

Vi har gjort så mycket tillsammans.

Och jag har saknart allt så fruktansvärt mycket.

 

Tänk tiden, min bästa tid var det.

När vi spelade gitarr och sjöng, vi tokades och skrattade oavbrutet, vi satt framför brasan och fes på varann och du spelade konstiga låtar,hahaha, vi  myste, kollade på film och lagade mat, vi var på countryfestivaler och låg och trängdes i tält och bussar, vi vaknade upp bakis och tog oss en promenad, skrattade åt hur hemsk vi såg ut, vi satt i tippien framför brasan och njöt, jag filmade dig ibland och du apa dig som fan, (t.ex speciellt i älvkarleby, den filmen ska jag lägga ut här nån dag) haha, vi tog massa underliga turer med "gröna faran" och du skämdes att köra den ibland, hahahahaha, ja guuu jag tror jag skrattar ihjäl mig åt alla gamla minnen.

Ingen får mig att skratta så mycket som du, jag är alltid glad med dig :)

 

Ja du är bäst helt enkelt. Älskar dig..

 

Ovido - Quiz & Flashcards