Direktlänk till inlägg 13 september 2011

Hösten

Av Hanna Nordlund - 13 september 2011 10:44

Hösten är här. Mina ben spritter inte som dom brukar göra såhär års.

Den höstiga luften sköljer inte ner på samma uppfriskande och härliga sätt.

Jag ser inte dom vackra färgerna på löven lika tydligt ute.

Jag kan inte känna mig lika lycklig över hösten som jag brukar.

Ne, för min kropp och mina sinnen har hamnat i dvala för en stund..



 



*****


Jag hoppas verkligen, som i talesättet, att alla är vi värda en andra chans.

Men det är med kärlekens lotteri som med alla de andra, du kan inte satsa halvt och hoppas på full vinst.


****

 
 
Ingen bild

En som följer din blogg.

15 september 2011 14:33

Hej!
Följer din blogg och tycker den är så trevlig att läsa. Efter ditt sista inlägg så vill jag informera dig om att jag är medial och vet hur du känner dig, tycker och tänker om en viss situation. Det är inte bara du som blivit besviken, det finns fler som hamnat i samma situation som dig. Du har inte gjort något fel, tro mig! Styrkekramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nordlund - 26 oktober 2012 21:16


Ja hörni. Jag är lite rund om fossingarna jag, det erkänner jag. Men dessa ord kommer från en annan liten dag av funderingar.     Vad går livet ut på egenligen? Vad vill vi få ut av våran korta stund på jorden? Vad vill vi uppnå? Vad är v...

Av Hanna Nordlund - 22 augusti 2012 16:08


Saknar vinden som stryker mitt hår. Saknar att vara kär. Saknar vågorna som kluckar mot båten och båtens brummande ljud. Jag saknar ditt skratt. Jag saknar solnedgångarna vi såg på tillsammans. Saknar ljudet av havet och måsarnas skrik. Sakna...

Av Hanna Nordlund - 16 augusti 2012 20:57


  Idag lämnade min katt denna vackra värld för en ännu vackrare värld. Han dog i mina armar..                ...

Av Hanna Nordlund - 4 augusti 2012 21:21

Bara lyssna... Så himla vackert. Det finns så mycket ondska i världen. Bara lyssna och känn era hjärtan bli varma. Ångra, förlåta och glömma. Lära av sina misstag, gå vidare och göra bättre..     ...

Ovido - Quiz & Flashcards