Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Hanna Nordlund - 8 februari 2011 12:46

...och hemskt mycket hej!


Jag har haft en toppenhelg i Svala!

Har varit ute och åkt skidor i solen, bara flytit med och myst på.

Klämde in en liten bio med Gustav, Ronny och Olov på lördagen oxå.

Dålig film, men härligt sällskap!


På söndagkväll tog jag mitt pick och pack och åkte till Madde och sov hos henne.

Vi pyjamasmyste, surrade och glodde på TV. Mys!


Igår jobbade jag som vanligt. Men! Nästa vecka då återgår jag till mitt gamla schema. Som jag har längtat.

Just eftersom att jag då får mer tid att vara med mina vovvsingar :)


Nu ska jag gå och göra mig klar innan jag ska på jobbet.


Ha en kalasdag! Det ska jag ha!


Lite bilder från helgen kommer här.


                               


Ovido - Quiz & Flashcards