Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

Torsdag

Av Hanna Nordlund - 12 januari 2012 11:30

Goddag!


Har inte haft så mycket tid att ägna åt bloggen på sistone. Fullt ös har det varit.


Drar en såndär harang med några punkt-härligheter.


  • Har varit på Åland med älsklingen. Ett hejdundrans bra slut på 2011 och en bra start på 2012. Vi hade jättemysigt. På nyår käkade vi åtta-rätters och mådde som gudar. Hotellet vi bodde på var super. Vi bilade runt och utforskade olika platser och allt var så himla härligt. Efter Åland blev det färjan tillbaka till Stockholm och övernattning där på sjöfartshotellet. Dagen efter gick vi på gamla stan och kikade, också blev det middag på Kina. Sen bilade vi hemöver.

  • Shopping med Madde och Isabell.

  • Jag och Madde fixade ett litet födelsedagsfirande för Gustav som fyllde år för ett tag sen. Han fick tårta och en barbara, haha.

  • Sanna har varit här och hälsat på. På tin! Vi käkade middag hon, jag och Einar, drack glögg och surrade en massa.

  • Har träffat Madde. Sist spelade vi gitarr, drack trefemmor och hade det jättemysigt.

  • Mirelle jag och Emma tog oss äntligen i kragen och styrde upp en grillkväll vid Bunstatjärn. På tin!

  • En liten påhälsning hos Linus blev det härom kvällen.

  • Varmvattenberedaren här hemma har gått sönder, så nu har vi det vi gör här hemma... Det var ju lite surt. Jag säger som Einar, det var tur vi hann åka bort och göra av med massa pengar innan vi visste att vi skulle behöva dom till den här skiten här hemma. Haha.. Ja herregud.

  • Varit på skogsutflykt med Einar, hans föräldrar, hans syster med karl och barn, också Kimo föstås.

  • Mamma fyllde år iförrgår, så då blev det kalays ute i svala. Mamsen bjöd på en supergod pekingsoppa.

  • Har varit och käkat lunch med min lilla storebror. På tin! Mycket trevligt!

Och slutligen så kommer en drös bilder.


                                                                                                                                          




***



Fick en vacker bukett av min älskling när han kom hem från jobbet sist. Mitt hjärta, min fina kille :)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nordlund - 26 oktober 2012 21:16


Ja hörni. Jag är lite rund om fossingarna jag, det erkänner jag. Men dessa ord kommer från en annan liten dag av funderingar.     Vad går livet ut på egenligen? Vad vill vi få ut av våran korta stund på jorden? Vad vill vi uppnå? Vad är v...

Av Hanna Nordlund - 22 augusti 2012 16:08


Saknar vinden som stryker mitt hår. Saknar att vara kär. Saknar vågorna som kluckar mot båten och båtens brummande ljud. Jag saknar ditt skratt. Jag saknar solnedgångarna vi såg på tillsammans. Saknar ljudet av havet och måsarnas skrik. Sakna...

Av Hanna Nordlund - 16 augusti 2012 20:57


  Idag lämnade min katt denna vackra värld för en ännu vackrare värld. Han dog i mina armar..                ...

Av Hanna Nordlund - 4 augusti 2012 21:21

Bara lyssna... Så himla vackert. Det finns så mycket ondska i världen. Bara lyssna och känn era hjärtan bli varma. Ångra, förlåta och glömma. Lära av sina misstag, gå vidare och göra bättre..     ...

Ovido - Quiz & Flashcards