Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Hanna Nordlund - 7 februari 2012 10:14

...bjöd på Maddebesök, som jag nämde tidigare. Keela blev så glad :)


       






Efter Madde åkt så for jag och vopparna ut till svala och busade på sjön.


                     




Sen blev jag bjuden på mat, mammas mat är den bästa ;)

Och sen gled vi hemåt, där det blev mat för dom fyrbenta, och jag tog och monterade lite lådor.

På kvällskvisten gick vi på långprommis i skogen jag och dom lurviga.


Resultatet av den dagen för hundarna blev....


     


..trötta voppar och en trött matte också för den delen.


Det ligger inga hundar i sängen...nääe det är bara som det ser ut.



*******


Härlig gårdag! Och härlig idag!

Nu måste jag göra någon lunch, magen gastar där inne.



Hane, hörs, hajj.

Ovido - Quiz & Flashcards