Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av Hanna Nordlund - 29 augusti 2008 10:39

mm, ikväll ska jag på kalas, mormor fyller sjuttio.

så då blire raj raj haha!! ;) vet inte hur länge vi blir där, om de kanske blir lite sång o musik på kvällen.


just nu sitter jag o funderar... hur kan folk förändras så otroligt?

hur kan relationen mellan två bli så annorlunda? ja hmm, gott o tänka på..


*Antingen skall du hålla dig lugn, eller också skall du slå så det känns.


*Du klår mig och hugger huvudet av mig: du försonar dig med mig - hur skall du sätta huvudet på mig igen?


*Gör alltid det rätta! Det gläder somliga människor och förvånar resten.


* Stark är den som kan le åt sin svaghet


*Man kan inte göra ont mot andra utan att därmed skada sig själv.


*Tala inte så att du glömmer att lyssna.


*Ser man jämt samma saker dör blicken.


Nu ska ja skriva en låt! puss hej!
 




Ovido - Quiz & Flashcards