Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

Bilder säger mer än ord..

Av Hanna Nordlund - 2 februari 2011 17:39

Hej!


Jag är sjuk. Så blev det. Ligger med feber hemma.

Jag var på jobbet några timmar men fick ta och fara hem tidigare.


Helgen var toppen. I lördags spelade grabbarna boyz så det slog gnistor om instrumenten.

Väldigt angenäm afton. Tack mina girls för en trevlig kväll ;)


Sen har jag varit ute och kört lite hundspann ute i svala oxå. Najs.


Kimo har varit här och myst med mig i lägenheten. Han blev bortskämd med riktig gooomat vill jag lova ;)


Jag och Julet hade ost, kex, kräfter, aioli och vin kväll i torsdags.

Gött och mycket trevligt :)


Träffade Mirkan och Elvis på fredagen och det tyckte jag var riktigt trevligt.

Vi ses för sällan! Herregud. Ändring anamma.

Vi bytte några sena julklappar och fikade frukost tillsammans.

Ja, det var otroligt mysigt.


Och igår hjälpte jag Madde att flytta. Det blev en massa kånkande och stånkande. Sen på kvällen efter jobbet for jag dit igen.

Vi fixade lite till och vipps vare klart (typ). Och sen sov jag över där.

Supermysig lägenhet måste jag säga.


Och nu ligger jag här.

Tänkte jag skulle ta och dra igenom dom senaste avsnitten av solsidan som jag ännu inte sett.

Men det har varit efterlängtat att se må ni tro.

Så det ska jag göra nu!


Harne!



                                                         


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nordlund - 26 oktober 2012 21:16


Ja hörni. Jag är lite rund om fossingarna jag, det erkänner jag. Men dessa ord kommer från en annan liten dag av funderingar.     Vad går livet ut på egenligen? Vad vill vi få ut av våran korta stund på jorden? Vad vill vi uppnå? Vad är v...

Av Hanna Nordlund - 22 augusti 2012 16:08


Saknar vinden som stryker mitt hår. Saknar att vara kär. Saknar vågorna som kluckar mot båten och båtens brummande ljud. Jag saknar ditt skratt. Jag saknar solnedgångarna vi såg på tillsammans. Saknar ljudet av havet och måsarnas skrik. Sakna...

Av Hanna Nordlund - 16 augusti 2012 20:57


  Idag lämnade min katt denna vackra värld för en ännu vackrare värld. Han dog i mina armar..                ...

Av Hanna Nordlund - 4 augusti 2012 21:21

Bara lyssna... Så himla vackert. Det finns så mycket ondska i världen. Bara lyssna och känn era hjärtan bli varma. Ångra, förlåta och glömma. Lära av sina misstag, gå vidare och göra bättre..     ...

Ovido - Quiz & Flashcards