Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Hanna Nordlund - 4 oktober 2011 21:28

 Tittade på gamla kort och funderade..

Ööh... någon som känner den här männskan ?



                   


Samma döblick överallt på det dära fruntimmret :O

Lustigt vilka vägar man kan hamna på i livet.


**************************************''


Här är jag förresten..


                       


*****************


Lycklig var ordet! Och kär i världens finaste kille på jorden ;)

Godnatt på er!

Av Hanna Nordlund - 4 oktober 2011 19:38

Dom är helt underbart sköna helt enkelt!


Idag cyklade jag och Kimo ut till Einar i Myrbodarna. Där blev vi bjuden på lunch av hans mor.

Sen hjälpte jag till med lite småjobb där ute under eftermiddagen.

Och nu för en stund sedan avnjöt vi en mycket smarrig laxmiddag som avslut på denna dag, eller ja, som avslut för min del iaf.

Einar har farit tillbaks till Myrbodarna en sväng för att fixa med lite grejer.

Flitiga man ;)


Har en trött lillpojke här som har rullat ihop sig och somnat i soffan nu <3

Nu ska jag lägga mig och läsa ett tag.


Trevlig kväll.


****



  Perfect.

Ovido - Quiz & Flashcards