Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Hanna Nordlund - 29 oktober 2011 11:44

Nu är det äntligen gjort. Tog körkortet igår. SkönT. Djuriskt skönt.

Gick hur bra som helst ju. Teorin klara jag direkt och uppkörningen var inga som helst problem. Och bil är fixat. Bra jobbat Hanna!

Nu är mitt liv perfektimum!


Åå.. igår när jag kom hem från jobbet så stod det en stor vacker blombukett på köksbordet och en liten liten lapp med några fina ord. Jag har världens goaste och bästaste kille på jorden. Jag är så glad!

Jag skrattade åt en liten detalj med blommbuketten... Jag har ju ingen vas här hemma och Einar hade ju letat som en dåre efter en, och slutligen så hittade han nåt som fick duga som vas och det var nämligen en lyx-pulver-kaffe-burk, haha.

Det såg så jädra lustigt ut. Fick en rolig bild i lillskallen av när han spurtar runt här och letar, oxå får han nöja sig med den där :D



Ja, hur som haver. Nu ska jag invänta mor och far som ska komma förbi en sväng på en kopp kaffe och bulla.


Ovido - Quiz & Flashcards