Alla inlägg den 6 december 2011

Av Hanna Nordlund - 6 december 2011 23:43

Det gjorde jag idag, jag gav mig själv en spark i baken. Fungerar det med.

Jag omvände mitt humör från negativt och slött, till positivt och effektivt! Bra jobbat Hanna!

Sen har resten av dagen varit kanon.


Ikväll for jag ut till föräldrarna och hämtade min pingla och fis-kimo. Sen for vi raka spåret hem och jag intog badkaret direkt.

Tände lite ljus och myste på.

Och nu har jag krypit i kojsan i min renbäddade, härliga säng.

Himla skönt.

Imorgon är jag ledig. Då ska jag ut och busa med vovvarna, träffa Julia, åka på gymmet, handla, m.m

Kommer bli en toppendag, det känner jag på mig.


Sov gott!


*************


Nu kör vi Julia!! :)

Av Hanna Nordlund - 6 december 2011 10:46

Det känns som en bättre dag idag, men ändock känner jag mig orkeslös, apatisk och stressad (!?)

Har inte fått några av dom saker jag skulle behövt göra gjorda !

Kan någon ge mig en spark i baken?


Punkt.


Ovido - Quiz & Flashcards