Alla inlägg den 10 december 2011

Av Hanna Nordlund - 10 december 2011 22:19

Kan till att börja med säga att jag mår skitdåligt. Får man dricka sig redlös om man mår skitdåligt, fast man har hållt på sin nykterhet i tre månader...?

Känner för det just nu iallafall..

Olycklig är första ordet. Jobb är det andra.

Vissa människor kan förstöra så mycket. Jag är så fruktansvärt ledsen ikväll..

Men det kommer att bli bättre hur det än ter sig.


För att prata om nåt roligare. I onsdags var jag ut på krogen med Madde, Olov och Kenny. Jag var nykter och körde, men jag hade fantastiskt trevligt! Det blev lite karaoke på Daltons bl.a Vissa blev riktigt rund om fossingarna. Jag skrattade så jag höll på att trilla av pinn :D


 


Pigga männsker ;) Haha.

 



Madde, din blick alltså, hahaha.

 


 



Sen har jag även hunnit med lite shopping med min älsklingtjej :)

Och jag hade i vanlig ordning hur roligt som helst!

Också klämde vi in en liten filmkväll med 2 romantiska komedier och popcorn. Mysigt!


 

 



Hittade en klänning-kanditat till Julafton.

 



Lite nostalgi ;) Och herreguss så gott!

   


Nä nu tror jag att jag ska plocka fram gitarren ett slag.

Trevlig kväll!





***

Saknar dig mitt hjärta.

**

Ovido - Quiz & Flashcards