Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Hanna Nordlund - 13 juni 2012 21:30

Ja, ett äpple är alltid ett äpple, hur man än vrider och vänder på det.
Jag är jag, du är du. Det var bra så tack.




 

Av Hanna Nordlund - 13 juni 2012 21:28

Det rasslar i mitt bröst

Hostan river och utanför fönstren yr det snöblandat regn. Nu är det vår!
Det är lite mysigt med sånt väder ibland tycker jag. Jag har mycket tankar denna afton. Kanske i vanlig ordning.
Tänka sig att jag har dig i mitt liv. Jag är så jävla lycklig. Hur gick det till?
Ibland förstår jag inte ens att det är sant, att jag befinner mig här, i det här huset, bland all kärlek, med dig.
Jag kommer på mig själv ibland. Det är ingen dröm. Först blir jag brydd, sen glad, sen känner jag lyckoruset och tryggheten omfamna mig. Äntligen har jag hittat rätt jag med. Det här känns rätt rakt in i mitt hjärta och min själ. DU är rätt. Jag bara känner det.

Ovido - Quiz & Flashcards