Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Hanna Nordlund - 20 juni 2012 15:03

Den nya TNE-tischan fick sig en omgång.

Klippte till i kragen litt.

Mycket bättre.


   


Av Hanna Nordlund - 20 juni 2012 12:55

Hallon!


Ja, det är rena rama höåkern ute på gårn... Suck!

Och med en stundom fungerande gräsklippare så förstår ni kanske att det tar en EVIGHET.

Och nu har jag gett upp...


Igår var en mycket mysig kväll på trutis. Brasa och god mat. Surströmmingen smälte i munnen. Det blev paltkoma efteråt.

Men gusch så gott det var!

Imorse var gubben och jag uppe med tuppen klockan sex, åt frukost i Viktor på vägen in mot land och sen bar det av hem för mig och Kimo, medans Einar for på jobb.



Njuter i solen.

 



Min fina lilla Julia tog ju studenten för någon helg sedan, så då bjöd jag henne och Johan på champagnefrukost =)

 

     

 

 

 

*************

Ovido - Quiz & Flashcards