Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Hanna Nordlund - 3 juli 2012 22:15

..har slutat fungera för ikväll. Tala om att ha varit förvirrad hela dagen, haha. That's me :D

Men livet går juu vidare, eller hur ?

Studsa in genom döra för en timme sen, har jobbat och haft en underbar dag.

Trivs så bra med "panschisarna". Dom är bra härliga =)

Jag känner mig så glad idag! Jag är så lyckligt lottad på alla sätt och vis. Jag har min fina pojkvän, min goa vovve, min underbara familj, mina härliga vänner, vårat fina hus, mitt jobb då som sagt med alla trevliga jobbkamrater och allt är bara så fantastiskt helt enkelt =) As simple as that.

Man ska vara nöjd och tacksam tycker jag. Istället för att gnälla.



Kram på er alla!


 

Av Hanna Nordlund - 3 juli 2012 06:57

Ja, min dator är påväg att gå i pension. Typiskt. Precis vad jag behöver nu.

Här är gårdagens senaste inlägg.


Madde var här på besök. Vi käkade tacofrukost, solade och drack kaffe. Lite senare kom även Micke på en kopp. Och han lurade jag på en diskbänk i samma veva. Skönt, då slapp man ha den stående ute i carporten.


Bjuppar på några pics.


 

 

       





How do you dingelidong ?


Trevlig dag!

Ovido - Quiz & Flashcards