Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Hanna Nordlund - 2 juli 2012 08:29


Lillbubben! Tänk att han har varit sådär liten =)

 

    



Mys! (åtminstone tycker matte det ;)

 

 


 



Har hållt på att stöka här hemma. Och nu äntligen har jag fått iordning tills-vidare-fint i gästrummet.

 

   



Sen fick jag äntligen gubben att hämta hem den gamla tjusiga chiffonjén.


   



Det börjar ta sig sakta men säkert. Städade förrådet häromdagen. Blev kanon. Nu kan man faktiskt gå in där också. Det är ju bra.

Nu kommer snart Madde och Isabell på frulle, så nu ska jag dra igång kaffet  =)


Ha'ne gott!

Av Hanna Nordlund - 2 juli 2012 07:54

Jag lyssnar på "Elvis country" och myser med Kimo och en jättejättestor fluga.

Kom hem ifrån truthällan för en timme sen.

Har jobbat hela helgen, och igår efter jag slutat for vi ut på havet till vårat lilla ställe då. Vi grillade och drack lite vin. Gosigt!

Och det första Kimo gjorde var att rulla sig i fågelskit. Som hä ska va när man är hunn!

Idag är jag ledig, så vi får se vad jag bjuppar dagen på!



Madde: Men den hade IAF ett bra budskap!!!! Nä du, det kan du icke ta ifrån den! Näjjj sa jag!!

 



Ovido - Quiz & Flashcards