Alla inlägg den 25 november 2011

Av Hanna Nordlund - 25 november 2011 10:54

Alla är glada på en fredag, inte sant? Ja, dom flesta iaf. Och jag är grääsligt glad men inte bara för att det är fredag utan för att det blev så fint här sen jag slängde in julen. Tycker det är så mysigt med jul och julbestyr. Och jag är verkligen nöjd med mina inköp!

Ska strax iväg på jobbet. Ut till svala först och lämpa av hunden,


Vilken storm det är ute idag?! Hoppas det blir snö nån gång.


Igår kom Madde hit. Vi snackade en massa, sen badade vi och gjorde ansiktsmask, och det var såå gudomligt skönt.

Efter en stund hörde Kenny av sig till Madde, han hade så tråkigt sa han, så då bjöd vi över han också blev det spel, pepparkakor, glögg och en massa surr och skratt. Trevligt värre.


Saknar redan min goa kille. Det har gått EN dag....


Trevlig helg!


         

Ovido - Quiz & Flashcards