Alla inlägg den 28 november 2011

Av Hanna Nordlund - 28 november 2011 23:20

Svalaskogen! Och det är precis där jag hamnade ikväll.Fick ett sånt där ryck som jag kan få, att åka ut hit och sova i lillstugan. Sen tänkte jag även låna tvättmaskinen imorgonbitti, he. Behöver akut-tvätta några prylar innan jag åker på torsdag. Och det där med tvätt-tider i tvättstugan bara sådär apropå, det funka'nte! Så nu ligger jag och Kimo här och trängs i sängen och det är så mysigt :) Jag känner mig så nostalgisk. I den här stugan finns det mycket minnen vill jag lova. Underbaraste lilla stugan, på den underbaraste lilla platsen.Nu grusar det i ögan.God är natten!

Av Hanna Nordlund - 28 november 2011 21:12

Biljetter bokade tills på torsdag. Härligt.


Har varit en bra dag. Har som sagt träffat Gunnel och päronen, surrat och käkat massa lussebullar te förmiddagen.

Sen på eftermmiddagen kom Annalena och Rickard och vi tog en fika. Kimo fick en snyting av Ozzy direkt då dom kom innanför dörren, Kimo snöt tillbaks utan att blinka, katten krigar-so skulle såklart också vidta åtgärder, som att ge sig in i leken, hon störta fram som ett jehu. Jisses vilken cirkus till start, sen lugna det av. Och slutligen gick vi ut på promenad allihopa och då busade vovvarna glatt med varann. Slutet gott, allting gott.

På tal om gott.. Dom där kräftorna med aioli förut var goda, men jag smällde oturligt nog i mig allihopa, så nu känns det som att jag ska lägga en pizza när som helst. Usch!


Nu ska jag ta och plocka fram guran.

Trevlig afton och på återseende!


       

Ovido - Quiz & Flashcards