Direktlänk till inlägg 2 december 2011

Skepp å hoj

Av Hanna Nordlund - 2 december 2011 09:44

Igår eftermiddag kom jag fram hit till Luleå.

Min finaste, goaste karl mötte upp mig vid station, sen for vi till Oden, isbrytaren han jobbar på, väl där checkade jag in ;)

Efteråt tog vi en runda på båten, kikade på olika ställen och jag blev presenterad för alla i besättningen. 

När rundan var slut blev det mat här på båten. Jättegod mat var det. Och efter maten degade vi i hytten ett tag innan vi gick och bastade. Himla mysig bastu var det också.

Jag tycker allt är så trevligt här och jag trivs som fisken i vattnet.

Lite senare efter lunch idag ska jag bränna ner till gymmet och bränna lite fett , blir bra sysselsättning när gubben jobbar ;)


Nu ska jag göra mig iordning och gå ner och fika lite med dom andra.


Hane.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nordlund - 26 oktober 2012 21:16


Ja hörni. Jag är lite rund om fossingarna jag, det erkänner jag. Men dessa ord kommer från en annan liten dag av funderingar.     Vad går livet ut på egenligen? Vad vill vi få ut av våran korta stund på jorden? Vad vill vi uppnå? Vad är v...

Av Hanna Nordlund - 22 augusti 2012 16:08


Saknar vinden som stryker mitt hår. Saknar att vara kär. Saknar vågorna som kluckar mot båten och båtens brummande ljud. Jag saknar ditt skratt. Jag saknar solnedgångarna vi såg på tillsammans. Saknar ljudet av havet och måsarnas skrik. Sakna...

Av Hanna Nordlund - 16 augusti 2012 20:57


  Idag lämnade min katt denna vackra värld för en ännu vackrare värld. Han dog i mina armar..                ...

Av Hanna Nordlund - 4 augusti 2012 21:21

Bara lyssna... Så himla vackert. Det finns så mycket ondska i världen. Bara lyssna och känn era hjärtan bli varma. Ångra, förlåta och glömma. Lära av sina misstag, gå vidare och göra bättre..     ...

Ovido - Quiz & Flashcards