Direktlänk till inlägg 14 november 2011

Måndag

Av Hanna Nordlund - 14 november 2011 16:02

Härliga måndag va? Jaaa!


Har jobbat helgen så nu är det skönt med lite ledigt.

Idag har jag varit på min första bilbesiktning. Tog med mig mamsen in. Tog gubbarna med storm därborta. Hade gjort mig så söt med helly hansenbrallor, lurvjacka, utsläppt hår och lite orginellt rött läppstift. Och det tillsammans med min otroliga charm blev ju en riktig hit. Bilen gick igenom utan problem. Är jag inte en stjärna ? "En stjärna utan hjärna men ändock en lysande sådan"

Einar trodde inte att bilen skulle gå igenom alls och han trodde absolut inte att den hade gått igenom om han hade åkt in med den, haha. Han höll för övrigt på att skratta ihjäl sig när han såg min fina outfit.

Så nu vet ni fruntimmer. Ta aldrig på er nå snoffsigt när ni ska på besiktning. Sminka er sött och bär HH ;)


Iallafall. Efter det så var jag och päronen och kikade på skroten efter en baklucka till "min" bil och nog hittade jag en som passade bilbaken.

Nu ska den bara monteras dit. Och det gott folk ska min kära pojkvän få äran att ta itu med, med mig som assistent givetvis.

Rackarns kul med såntdär ju.


Nu ligger jag och pling hemma i lägenheten och sölar, slöar...sloar. Ja.

Men så fort karln klampar in ska vi åka och handla lite käk och såntdärn't.

Lite mat och mycket mys på det här så är dagen fulländad.

Fast den började sådär imorse, men det ska vi inte gå in på.


Nu ska jag spela lite gitarr och dra några visor.


Hajj.


    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nordlund - 26 oktober 2012 21:16


Ja hörni. Jag är lite rund om fossingarna jag, det erkänner jag. Men dessa ord kommer från en annan liten dag av funderingar.     Vad går livet ut på egenligen? Vad vill vi få ut av våran korta stund på jorden? Vad vill vi uppnå? Vad är v...

Av Hanna Nordlund - 22 augusti 2012 16:08


Saknar vinden som stryker mitt hår. Saknar att vara kär. Saknar vågorna som kluckar mot båten och båtens brummande ljud. Jag saknar ditt skratt. Jag saknar solnedgångarna vi såg på tillsammans. Saknar ljudet av havet och måsarnas skrik. Sakna...

Av Hanna Nordlund - 16 augusti 2012 20:57


  Idag lämnade min katt denna vackra värld för en ännu vackrare värld. Han dog i mina armar..                ...

Av Hanna Nordlund - 4 augusti 2012 21:21

Bara lyssna... Så himla vackert. Det finns så mycket ondska i världen. Bara lyssna och känn era hjärtan bli varma. Ångra, förlåta och glömma. Lära av sina misstag, gå vidare och göra bättre..     ...

Ovido - Quiz & Flashcards