Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Gört!

Av Hanna Nordlund - 29 november 2011 20:46

Bara imorgon kvar, sen får jag träffa min älskling! :)



Idag när jag for på jobbet så såg jag ut såhär:


 


Som den skogsmulle jag är.


Kattebäsarna på jobbet tyckte det var riktigt mysigt att bli sytna, dom trodde att jag var deras jättestora kattmamma, och dom snuttade i pälsen hejvilt. Haha.



Ja igårkväll... Jag som var så nostalgisk och allt var såå mysigt, sen när jag klappa ihop ögan för att sova så torterades min hjärna av en massa hemska minnen. Hemskt, jag fick sån ångest. Bara hemska saker som tittade fram. Saker jag ångrat att jag gjort. Bråk man haft eller som andra haft. Saker man sagt till folk ibland.

Riktigt råidiotiska grejer man gjort. Kommer aldrig förlåta mig själv för en specifik grej jag gjorde en gång, aldrig.

Nä, jag har inte mördat eller pucklat på nån. Men hemskt är det.

Usch, ja iallafall så kunde jag INTE sova på ett bra tag.

Jaja, nog om det.


Hungrig är jag. Ska strax bege mig till Madde en sväng. Får'la köpa med mig nåt i farten.

Imorgon ska jag förresten permanenta mig (!) Hujeda mig. Hoppas det blir fint...

Spännande i vilket fall. Kanske blir ett stort svintohuve. Passar bra till min outfit på bilden, hår i hela ansiktet, då kommer jag se ut som ett riktigt rackarns skogstroll.


Nä. Nu. Hane, hörs, hajj.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nordlund - 26 oktober 2012 21:16


Ja hörni. Jag är lite rund om fossingarna jag, det erkänner jag. Men dessa ord kommer från en annan liten dag av funderingar.     Vad går livet ut på egenligen? Vad vill vi få ut av våran korta stund på jorden? Vad vill vi uppnå? Vad är v...

Av Hanna Nordlund - 22 augusti 2012 16:08


Saknar vinden som stryker mitt hår. Saknar att vara kär. Saknar vågorna som kluckar mot båten och båtens brummande ljud. Jag saknar ditt skratt. Jag saknar solnedgångarna vi såg på tillsammans. Saknar ljudet av havet och måsarnas skrik. Sakna...

Av Hanna Nordlund - 16 augusti 2012 20:57


  Idag lämnade min katt denna vackra värld för en ännu vackrare värld. Han dog i mina armar..                ...

Av Hanna Nordlund - 4 augusti 2012 21:21

Bara lyssna... Så himla vackert. Det finns så mycket ondska i världen. Bara lyssna och känn era hjärtan bli varma. Ångra, förlåta och glömma. Lära av sina misstag, gå vidare och göra bättre..     ...

Ovido - Quiz & Flashcards